Wednesday, October 31, 2012


Tips Paling Mudah Menurunkan Berat Badan

Tahukah anda bahawa salah satu sebab berat anda bertambah disebabkan oleh anda sendiri membayangkan bahawa diri anda gemuk? Yes, this is a fact.

Mengikut kajian, lebih 70% wanita membayangkan diri mereka gemuk, lebih berat dari berat badan mereka sendiri. Sekiranya anda membayangkan diri anda gemuk, maka berat badan anda makin bertambah mengikut daya imaginasi sendiri. Bukankah ini 'cruel' untuk anda lakukan kepada diri sendiri?

Bagaimanakah keadaan ini boleh berlaku? Dalam situasi ini, 'Law of Attraction' memainkan peranan besar. Bila anda merasakan diri anda gemuk, anda akan berasa stress dan terdorong untuk makan lebih banyak tanpa disedari.


Jadi, bagaimana untuk mengatasinya? Let's apply 'reverse psychology'.

Anda hanya perlu membayangkan bahawa diri anda kurus! It's as simple as that. TIDAK perlu berdiet. TIDAK perlu exercise. TIDAK perlu makan pil/ubat kurus. TIDAK perlu pergi ke slimming center.

Teknik ini boleh diaplikasikan kepada apa jua. Yes, it works to anything! Jika anda mahukan flat belly seperti model di atas, anda hanya perlu bayangkan perut anda berbentuk seperti itu. Imagine it in your mind and FEEL it.

Tips penting! Pastikan anda berasa seronok bila berimaginasi. Bila anda enjoy, anda akan attract positive energy ke dalam hidup anda. Life is a game. So, have fun!

TAPI... JIKA MASIH TIDAK BERHASIL????

Cuba tengok produk SLIMMERZ apa yang ia boleh bantu. Jika digabungkan Teknik dan Produk ini...ianya sangat2 berkesan dgn cepat. Selamat mencuba

No comments:

Post a Comment

JOM KITA INTAI-INTAI LANGSING MENAWAN...!!! CEGAH OBESITI..!!!

SELAMAT SEJAHTERA KEPADA KAWAN-KAWAN...! KEBANYAKKAN PENYAKIT DI MALAYSIA INI BERMULA DARI OBESITI. DAPAT KAN BENTUK BADAN YANG SIHAT LANGSING DENGAN MENGGUNAKAN PRODUK KAMI...!!! ANDA TIDAK MENYESAL MENCUBANYA...!!!
untuk lebih info, layari blog :-

http://supersne.blogspot.com/
http://testimonysne.blogspot.com/
Web Co : SNE MARKETING

MENGUKIR BENTUK BADAN

MENGUKIR BENTUK BADAN
SLIMMERZ AMAT BERBEZA TIDAK SEPERTI PRODUK LAIN.. Bentuk badan tanpa memantul semula untuk selama-lamanya. Fungsi-fungsi produk. “Prinsip pengaktitfan 5 kali ganda” yang unik. Ia dapat mengaktifkan enzim lemak sehingga 32 kali berbanding dengan sebelumnya. Berdiang secara aman dengan teori Pengurangan berat badan dan mencantikkan semula. Untuk lebih cepat tindakannya di tambah dengan SNE Kapsul + Excel Tea. Wajah lebih nampak muda luaran dan dalaman.

SEMESTINYA HALAL

SEMESTINYA HALAL

DAN SELAMAT....

DAN SELAMAT....

BEAUTY SLIMMING - KEKAL MENAWAN TESTIMONI